وبلاگی برای همه سلیقه ها

موضوعات مختلف و جذاب

وبلاگی برای همه سلیقه ها

 

بنام خدا

امروز که این وبلاگ رو ساختم تصمیم دارم با کمک خداوند

مرجعی باشه واسه موضوعات مختلفی

مثل ایا میدانید موسیقی مطالب کامپیوتری و ....

که خودم از سایت های مختلف جمع اوری میکنم

فارسی هاش رو با ذکر منبع و حفظ حریم نویسنده میزارم و انگلیسی و فرانسه هارو

و ترجمشون میکنم براتون....

خواهشی که دارم اینه که به دلیل اینکه نمیشه تو صفحه ی اصلی همه ی پست ها باشند

به قسمت موضوعات در سمت راست وب هم توجه بفرمایید....

همیشه لبخند رو لباتون جاودان باد....

 با نظراتتون به ما دلگرمی هدیه کنید

همیشه بهترین باشین

همیشه اولین باشین...



نظرات شما عزیزان:

مجله ویوا
ساعت19:17---29 مرداد 1393
سلام
این تبلیغ نیست.
دوست عزیز میتوانید با عضویت در مجله کاربری ویوا مطالب سایتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و وبلاگتان را به دیگران معرفی کنید.
ویوا امکانات زیادی رو به شما میدهد تا آمار بازدید وبلاگتان افزایش یابد.
رایگان و حرفه ای.
منتظر حضورتان در ویوا هستیم
http://viva.luxpic-fullhd.ir/




مجله ویوا
ساعت19:15---29 مرداد 1393
سلام
این تبلیغ نیست.
دوست عزیز میتوانید با عضویت در مجله کاربری ویوا مطالب سایتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و وبلاگتان را به دیگران معرفی کنید.
ویوا امکانات زیادی رو به شما میدهد تا آمار بازدید وبلاگتان افزایش یابد.
رایگان و حرفه ای.
منتظر حضورتان در ویوا هستیم
http://viva.luxpic-fullhd.ir/




ggg
ساعت19:46---23 مرداد 1393
http://black-sky.loxblog.com/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆